Κάθε πρωί στις 8.00, ζωντανά, οι εκλεκτικές μας αναζητήσεις, ένα είδος -Αισθηματικής Αγωγής- ξεκινούν από την αναγεννησιακή μουσική, περνούν μέσα από το μπαρόκ, την κλασική, τη ρομαντική και τη μοντέρνα εποχή και συναντούν τη jazz, singers-songwriters απ’ όλον τον κόσμο, μινιμαλιστές και μετα-μινιμαλιστές συνθέτες, παραδοσιακούς ήχους από ολόκληρο τον πλανήτη, κινηματογραφικές επενδύσεις, θεατρικές ηχογραφήσεις και σύγχρονες μουσικές δημιουργίες που ξεπερνούν κάθε κατηγοριοποίηση. Καλή ακρόαση Παραγωγή-παρουσίαση: Γιώργος Φλωράκης
Όλα τα Πρωινά του Τρίτου / Αισθηματική Αγωγή
Γιώργος Φλωράκης
Μουσικό μείγμα από όλες τις εποχές της λόγιας μουσικής, χωρίς να λείπουν ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες διαφορετικές προσεγγίσεις. Με πρωινή διάθεση και αμεσότητα επικοινωνίας, αλλά και πληροφορίες που αφορούν στους συνθέτες και τα έργα που παρουσιάζονται. Εκπομπή που φιλοδοξεί να αποτελεί καλή παρέα για το ξεκίνημα της ημέρας.
Κάθε πρωί στις 8.00, ζωντανά, οι εκλεκτικές μας αναζητήσεις, ένα είδος -Αισθηματικής Αγωγής- ξεκινούν από την αναγεννησιακή μουσική, περνούν μέσα από το μπαρόκ, την κλασική, τη ρομαντική και τη μοντέρνα εποχή και συναντούν τη jazz, singers-songwriters απ’ όλον τον κόσμο, μινιμαλιστές και μετα-μινιμαλιστές συνθέτες, παραδοσιακούς ήχους από ολόκληρο τον πλανήτη, κινηματογραφικές επενδύσεις, θεατρικές ηχογραφήσεις και σύγχρονες μουσικές δημιουργίες που ξεπερνούν κάθε κατηγοριοποίηση. Καλή ακρόαση Παραγωγή-παρουσίαση: Γιώργος Φλωράκης
Κάθε πρωί στις 8.00, ζωντανά, οι εκλεκτικές μας αναζητήσεις, ένα είδος -Αισθηματικής Αγωγής- ξεκινούν από την αναγεννησιακή μουσική, περνούν μέσα από το μπαρόκ, την κλασική, τη ρομαντική και τη μοντέρνα εποχή και συναντούν τη jazz, singers-songwriters απ’ όλον τον κόσμο, μινιμαλιστές και μετα-μινιμαλιστές συνθέτες, παραδοσιακούς ήχους από ολόκληρο τον πλανήτη, κινηματογραφικές επενδύσεις, θεατρικές ηχογραφήσεις και σύγχρονες μουσικές δημιουργίες που ξεπερνούν κάθε κατηγοριοποίηση. Καλή ακρόαση Παραγωγή-παρουσίαση: Γιώργος Φλωράκης
Κάθε πρωί στις 8.00, ζωντανά, οι εκλεκτικές μας αναζητήσεις, ένα είδος -Αισθηματικής Αγωγής- ξεκινούν από την αναγεννησιακή μουσική, περνούν μέσα από το μπαρόκ, την κλασική,...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και σαν σήμερα πριν από 101 χρόνια γεννήθηκε η Μαρία Κάλλας.
Σήμερα λοιπόν, αντιγράφω από τις “Αναμνήσεις” της, όπως τις υπαγόρευε στα αγγλικά στον...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και υπάρχει ένα παραδοσιακό αγγλικό τραγούδι του 19ου αιώνα που έχει τραγουδήσει η Loreena McKennitt στον δίσκο της “To Drive The Cold Winter Away”, που διαλέγω συχνά...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και υπάρχει ένα παραδοσιακό αγγλικό τραγούδι του 19ου αιώνα που έχει τραγουδήσει η Loreena McKennitt στον δίσκο της “To Drive The Cold Winter Away”, που διαλέγω συχνά...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και καθώς ταξιδεύω με το μετρό προς και από την Αγία Παρασκευή, διαβάζω αυτές τις μέρες ένα από τα καλύτερα βιβλία αυτής της χρονιάς, τα “Τέσσερα Ερωτικά Γράμματα” του Νάιαλ Ουίλιαμς (εκδόσεις Δώμα, μετ. Δέσποινα Κανελλοπούλου) κι ανάμεσα στα πολλά συγκινητικά που υπάρχουν σ’ αυτό, παρουσιάζεται υπέροχα -κάπου στην αρχή- και μια σχέση πατέρα κόρης: “Όταν η κόρη του βγήκε επιτέλους στην προβλήτα, ο Μόρις την έσφιξε στην αγκαλιά του. Εκείνη κρύφτηκε στο στέρνο του και τότε, μόλις την τύλιξε η γνώριμη μυρωδιά του, συνειδητοποίησε ξάφνου πόσο δυστυχισμένη ήταν τόσο καιρό, και της ήρθαν δάκρυα στα μάτια. ... Read more
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και καθώς ταξιδεύω με το μετρό προς και από την Αγία Παρασκευή, διαβάζω αυτές τις μέρες ένα από τα καλύτερα βιβλία αυτής της χρονιάς, τα “Τέσσερα Ερωτικά Γράμματα” του Νάιαλ Ουίλιαμς (εκδόσεις Δώμα, μετ. Δέσποινα Κανελλοπούλου) κι ανάμεσα στα πολλά συγκινητικά που υπάρχουν σ’ αυτό, παρουσιάζεται υπέροχα -κάπου στην αρχή- και μια σχέση πατέρα κόρης: “Όταν η κόρη του βγήκε επιτέλους στην προβλήτα, ο Μόρις την έσφιξε στην αγκαλιά του. Εκείνη κρύφτηκε στο στέρνο του και τότε, μόλις την τύλιξε η γνώριμη μυρωδιά του, συνειδητοποίησε ξάφνου πόσο δυστυχισμένη ήταν τόσο καιρό, και της ήρθαν δάκρυα στα μάτια. ... Read more
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και καθώς ταξιδεύω με το μετρό προς και από την Αγία Παρασκευή, διαβάζω αυτές τις μέρες ένα από τα καλύτερα βιβλία αυτής της χρονιάς, τα “Τέσσερα Ερωτικά Γράμματα” του Νάιαλ Ουίλιαμς (εκδόσεις Δώμα, μετ. Δέσποινα Κανελλοπούλου) κι ανάμεσα στα πολλά συγκινητικά που υπάρχουν σ’ αυτό, παρουσιάζεται υπέροχα -κάπου στην αρχή- και μια σχέση πατέρα κόρης: “Όταν η κόρη του βγήκε επιτέλους στην προβλήτα, ο Μόρις την έσφιξε στην αγκαλιά του. Εκείνη κρύφτηκε στο στέρνο του και τότε, μόλις την τύλιξε η γνώριμη μυρωδιά του, συνειδητοποίησε ξάφνου πόσο δυστυχισμένη ήταν τόσο καιρό, και της ήρθαν δάκρυα στα μάτια. ... Read more
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και καθώς ταξιδεύω με το μετρό προς και από την Αγία Παρασκευή, διαβάζω αυτές τις μέρες ένα από τα καλύτερα βιβλία αυτής της χρονιάς, τα “Τέσσερα Ερωτικά Γράμματα” του Νάιαλ Ουίλιαμς (εκδόσεις Δώμα, μετ. Δέσποινα Κανελλοπούλου) κι ανάμεσα στα πολλά συγκινητικά που υπάρχουν σ’ αυτό, παρουσιάζεται υπέροχα -κάπου στην αρχή- και μια σχέση πατέρα κόρης: “Όταν η κόρη του βγήκε επιτέλους στην προβλήτα, ο Μόρις την έσφιξε στην αγκαλιά του. Εκείνη κρύφτηκε στο στέρνο του και τότε, μόλις την τύλιξε η γνώριμη μυρωδιά του, συνειδητοποίησε ξάφνου πόσο δυστυχισμένη ήταν τόσο καιρό, και της ήρθαν δάκρυα στα μάτια. ... Read more
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και καθώς ταξιδεύω με το μετρό προς και από την Αγία Παρασκευή, διαβάζω αυτές τις μέρες ένα από τα καλύτερα βιβλία αυτής της χρονιάς, τα “Τέσσερα Ερωτικά Γράμματα” του Νάιαλ Ουίλιαμς (εκδόσεις Δώμα, μετ. Δέσποινα Κανελλοπούλου) κι ανάμεσα στα πολλά συγκινητικά που υπάρχουν σ’ αυτό, παρουσιάζεται υπέροχα -κάπου στην αρχή- και μια σχέση πατέρα κόρης: “Όταν η κόρη του βγήκε επιτέλους στην προβλήτα, ο Μόρις την έσφιξε στην αγκαλιά του. Εκείνη κρύφτηκε στο στέρνο του και τότε, μόλις την τύλιξε η γνώριμη μυρωδιά του, συνειδητοποίησε ξάφνου πόσο δυστυχισμένη ήταν τόσο καιρό, και της ήρθαν δάκρυα στα μάτια. ... Read more
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και καθώς ταξιδεύω με το μετρό προς και από την Αγία Παρασκευή, διαβάζω αυτές τις μέρες ένα από τα καλύτερα βιβλία αυτής της χρονιάς, τα “Τέσσερα...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 και καθώς ταξιδεύω με το μετρό προς και από την Αγία Παρασκευή, διαβάζω αυτές τις μέρες ένα από τα καλύτερα βιβλία αυτής της χρονιάς, τα “Τέσσερα...
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 κι έτσι όπως είναι πια προχωρημένο φθινόπωρο σκέφτομαι τη βροχή του Chopin. Εκείνο το 15ο Πρελούδιο από το έργο 28, το Πρελούδιο της “Σταγόνας της Βροχής”. Όπως γράφει -κάπου στη Μαγιόρκα- η Γεωργία Σάνδη, ήταν απλώς “ο ήχος της βροχής που χτυπούσε στις πέτρες του Μοναστηριού, όμως στη φαντασία και στη μουσική του έμοιαζε με δάκρυα που έπεφταν κατευθείαν στην καρδιά του”, (Story of My Life: The Autobiography of George Sand). Κι ύστερα, έρχεται στο μυαλό μου η Δημουλά: “Στεγνή στέκομαι ανάμεσα στα δύο ενδεχόμενα: βροχή ή δάκρυα, κι ανάμεσα σε τόσα διφορούμενα: βροχή ή δάκρυα, έρωτας ... Read more
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 κι έτσι όπως είναι πια προχωρημένο φθινόπωρο σκέφτομαι τη βροχή του Chopin. Εκείνο το 15ο Πρελούδιο από το έργο 28, το Πρελούδιο της “Σταγόνας της Βροχής”. Όπως γράφει -κάπου στη Μαγιόρκα- η Γεωργία Σάνδη, ήταν απλώς “ο ήχος της βροχής που χτυπούσε στις πέτρες του Μοναστηριού, όμως στη φαντασία και στη μουσική του έμοιαζε με δάκρυα που έπεφταν κατευθείαν στην καρδιά του”, (Story of My Life: The Autobiography of George Sand). Κι ύστερα, έρχεται στο μυαλό μου η Δημουλά: “Στεγνή στέκομαι ανάμεσα στα δύο ενδεχόμενα: βροχή ή δάκρυα, κι ανάμεσα σε τόσα διφορούμενα: βροχή ή δάκρυα, έρωτας ... Read more
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 κι έτσι όπως είναι πια προχωρημένο φθινόπωρο σκέφτομαι τη βροχή του Chopin. Εκείνο το 15ο Πρελούδιο από το έργο 28, το Πρελούδιο της “Σταγόνας της Βροχής”. Όπως γράφει -κάπου στη Μαγιόρκα- η Γεωργία Σάνδη, ήταν απλώς “ο ήχος της βροχής που χτυπούσε στις πέτρες του Μοναστηριού, όμως στη φαντασία και στη μουσική του έμοιαζε με δάκρυα που έπεφταν κατευθείαν στην καρδιά του”, (Story of My Life: The Autobiography of George Sand). Κι ύστερα, έρχεται στο μυαλό μου η Δημουλά: “Στεγνή στέκομαι ανάμεσα στα δύο ενδεχόμενα: βροχή ή δάκρυα, κι ανάμεσα σε τόσα διφορούμενα: βροχή ή δάκρυα, έρωτας ... Read more
Πρωινά, Τρίτο, 8.00 κι έτσι όπως είναι πια προχωρημένο φθινόπωρο σκέφτομαι τη βροχή του Chopin. Εκείνο το 15ο Πρελούδιο από το έργο 28, το Πρελούδιο της “Σταγόνας της Βροχής”....
ΣΕΛΙΔΑ 1 ΑΠΟ 31